Översikt
Vår återbetalning och returpolicy varar 30 dagar. Om 30 dagar har gått sedan ditt köp kan vi inte erbjuda dig en full återbetalning eller utbyte.
För att vara berättigad till avkastning måste din artikel vara oanvänd och i samma skick som du fick det. Det måste också vara i den ursprungliga förpackningen.
Flera typer av varor är undantagna från att returneras. Förgängliga varor som mat, blommor, tidningar eller tidskrifter kan inte returneras. Vi accepterar inte heller produkter som är intima eller sanitära varor, farliga material eller brandfarliga vätskor eller gaser.
Ytterligare icke-returerbara artiklar:
Presentkort
Nedladdningsbara mjukvaruprodukter
Vissa hälso- och personliga vårdartiklar
För att slutföra din retur kräver vi ett kvitto eller ett bevis på köp.
Vänligen skicka inte ditt köp tillbaka till tillverkaren.
Det finns vissa situationer där endast partiella återbetalningar beviljas:
Boka med uppenbara tecken på användning
CD, DVD, VHS -band, programvara, videospel, kassettband eller vinylskivor som har öppnats.
Varje objekt som inte är i sitt ursprungliga skick är skadade eller saknade delar av skäl som inte är på grund av vårt fel.
Alla objekt som returneras mer än 30 dagar efter leveransen
Återbetalning
När din retur har mottagits och inspekterats skickar vi ett e -postmeddelande för att meddela dig att vi har fått din returnerade artikel. Vi kommer också att meddela dig om godkännande eller avslag på din återbetalning.
Om du är godkänd kommer din återbetalning att behandlas och en kredit kommer automatiskt att tillämpas på ditt kreditkort eller den ursprungliga betalningsmetoden inom ett visst antal dagar.
Sena eller saknade återbetalningar
Om du inte har fått en återbetalning ännu, kolla först ditt bankkonto igen.
Kontakta sedan ditt kreditkortsföretag, det kan ta lite tid innan din återbetalning officiellt publiceras.
Nästa kontakta din bank. Det finns ofta en viss behandlingstid innan återbetalning publiceras.
Om du har gjort allt detta och du fortfarande inte har fått din återbetalning ännu, vänligen kontakta oss på {e -postadress}.
Försäljningsartiklar
Endast regelbundna priser kan återbetalas. Försäljningsartiklar kan inte återbetalas.
Utbyte
Vi ersätter bara föremål om de är defekta eller skadade. Om du behöver byta ut det för samma artikel, skicka oss ett e -postmeddelande på {e -postadress} och skicka ditt objekt till: {fysisk adress}.
Gåvor
Om föremålet var markerat som en gåva när du köpte och skickas direkt till dig får du en presentkredit för värdet av din retur. När den returnerade artikeln har tagits emot kommer ett presentkort att skickas till dig.
Om föremålet inte var markerat som en gåva när den köps, eller presentgivaren hade beställningen skickas till sig själva för att ge dig senare, skickar vi en återbetalning till presentgivaren och de kommer att ta reda på din återkomst.
Frakt & Retur
För att returnera din produkt bör du skicka din produkt till: {fysisk adress}.
Du kommer att ansvara för att betala för dina egna fraktkostnader för att returnera din artikel. Fraktkostnader återbetalas inte. Om du får återbetalning dras kostnaden för returfrakt från din återbetalning.
Beroende på var du bor kan den tid det kan ta för din utbytda produkt att nå dig variera.
Om du returnerar dyrare artiklar kan du överväga att använda en spårbar frakttjänst eller köpa fraktförsäkring. Vi garanterar inte att vi kommer att få din returnerade objekt.
Behövs hjälp?
Kontakta oss på {e -post} för frågor relaterade till återbetalningar och returer.